Jak maseczki uratowały Inventini – podsumowanie roku

Inventini 9 Blog 9 Jak maseczki uratowały Inventini – podsumowanie roku

Rok 2020 przyniósł ze sobą wiele nieoczekiwanych wydarzeń i jednocześnie wyzwań. Oczywiście, największym z nich była epidemia koronawirusa. Dotknęła ona wszystkich, choć niektóre branże zdecydowanie mocniej. Powszechnie znane są problemy restauracji, hoteli, organizatorów wydarzeń, lecz za tymi dziedzinami stoją także związani z nimi dostawcy, podwykonawcy czy producenci. Inventini jest jednym z nich. Jak my odnaleźliśmy się w trudnych covidowych czasach?

Maseczki ochronne kołem ratunkowym

O dziwno, nie było tak źle, jak można się spodziewać. Po początkowym szoku, zaczęliśmy gwałtownie poszukiwać nowych rynków. Jak wielu, skorzystaliśmy z okazji, by włączyć się szeroki trend szycia maseczek ochronnych. Hasło wszystkie ręce na pokład to u nas nie tylko puste słowa. Czekał nas prawdziwy szwalniczo-logistyczny maraton. Dziesiątki tysięcy różnego rodzaju maseczek z nadrukiem opuściło nasz zakład: maseczki bawełniane, maseczki poliestrowe, jedno-, dwu- i trzywarstwowe…

Maseczki Ochronne Modelka

Gdy opadł już kurz po ostatnim kartonie z maseczkami ochronnymi, nieśmiało powrócili klienci zainteresowani naszym “stałym asortymentem”. Znów mogliśmy robić to, co kochamy najbardziej: namioty i siedziska. Nasza załoga z ulgą powitała wielkie płachty materiału potrzebnego do powstania Pascali, Fanów i Ekspresów.

Nowy asortyment na nowe czasy

Wyzwolonej energii do poszukiwania pozytywnych rozwiązań nie chcieliśmy jednak przedwcześnie wygaszać. Poszerzyliśmy zatem nasz asortyment o zupełnie nowe produkty – systemy wystawiennicze: rollupy, ścianki, standy czy lady. Te popularne nośniki w dobie pandemii zyskały zupełnie nowe zastosowanie – jako tło do organizacji wydarzeń online.

Roll Up

Ale na tym nie koniec “covidowych” produktów. Pod koniec roku gotowy był nasz nowy projekt – kabina do testów COVID-19. Prosty namiot-kostka z rękawami doskonale sprawdzi się podczas organizacji działań z zakresu walki z pandemią w zakładach pracy czy punktach medycznych.

Namiot Sanitarny

Jednak największą zaletą przygotowanej przez nas konstrukcji jest jej wielofunkcyjność. Ilość rozmiarów i konfiguracji ustawień jest praktycznie nieograniczona! Odpowiednio przygotowana “kostka” może służyć jako przenośny gabinet lekarski, punkt szczepień, miejsca pobytu po szczepieniu, izolatka czy przebieralnia. W “spokojniejszych czasach” kostka sprawdzi się jako praktyczny magazynek podczas targów czy budka informacyjna.

E-commerce to rozwiązanie

Zdając sobie sprawę, że handel coraz silniej przenosi się do Internetu, odświeżyliśmy nasz sklep. Teraz zakupu prostych, standardowych produktów możecie dokonać samodzielnie, bez udziału handlowca. Oczywiście, wciąż i niezmiennie zapraszamy do kontaktu, wszystkich tych, którzy preferują osobistą rozmowę z naszą obsługą!

Z ulgą żegnamy 2020, mając głęboką nadzieję, że kolejny rok będzie bardziej przewidywalny. Przecież stare chińskie przekleństwo głosi: “obyś żył w ciekawych czasach”. Ciekawie już jest, oby wkrótce było normalnie, czego życzymy i naszym klientom, i sobie!

Drukowanie w wersji smart

Sprytne drukowanie Wiecie już, że staramy się wcielać w życie rozwiązania praktyczne, korzystne dla naszego środowiska czyli po prostu smart....

Zero Waste by Inventini

Czy jest Zero Waste i czy można go stosować w zakładach pracy? Zero Waste do właściwie sposób życia, w którym...